top of page
DSC09233_edited.jpg

Teenage dreams… Hoofdredacteur worden van Elle magazine, dat was die van mij. Met dat idee in mijn achterhoofd koos ik zo’n 10 jaar geleden voor de opleiding Communicatie- en informatiewetenschappen aan de RuG. Een top idee, maar het liep iets anders.

 

Door communicatiefuncties bij verschillende bedrijven leerde ik waar ik energie van krijg en wat mijn kracht is. De meest recente én tofste baan die ik had, was als copywriter bij een reclamebureau. Hier kwam ik erachter dat ik het meest blij word van verhalen, mensen, schrijven en een toegevoegde waarde zijn voor ondernemers. Ook het ondernemerschap begon te kriebelen. Dus, schrijfervaring aangescherpt met vakgerichte opleidingen en de knoop doorgehakt. Joricke - Story Studio is nu een feit! 

​

WHY?

Merken of bedrijven die zijn ontstaan vanuit een passie verdienen een sterke basis. Een goed merkverhaal, een passende ‘tone of voice’ en een duidelijke tekstuele lijn in communicatie uitingen. Zo'n rode draad voorkomt een bij elkaar geraapt zooitje aan blogs, nieuwsbrieven, webteksten, enzovoort. Heel belangrijk, want als jij geloofwaardig wilt overkomen is eenduidige communicatie een must.

 

Dus wil jij jouw boodschap goed op papier krijgen? Kan je de tijd die je hieraan kwijt bent beter aan iets anders besteden? Wil je jouw schrijftechniek verbeteren? Ik kan je helpen.

​

​

   

© 2020 by Joricke - Story Studio | Tekstschrijver, Communicatie en Content |  Privacy Statement

    bottom of page